Ми знаходимось


Поради психолога

Пам'ятка для батьків п'ятикласників


  • Цікавтесь шкільними справами дитини, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.
  • Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.
  • Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатись за порадою до класного керівника, шкільного психолога.
  • Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.
  • Основними помічниками в складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.
  • Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу «Як пройшов твій день у школі?» . Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і спокійно розмовляйте з дитиною про школу. Запам’ятовуйте окремі імена,  події та деталі, про які дитина Вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу.
  • Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань та заохочень.
  • Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх за неї. Продемонструйте інтерес до цих завдань, до того, що викладають у школі.
  • З’ясуйте, що взагалі цікавить Вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між її інтересами і предметами, що вивчаються в школі.
  • Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосовувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі.
  • Особливі зусилля прикладайте до того, щоб підтримати спокійну, стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

 

http://pedpresa.com             http://mon.gov.ua             http://zno-kharkiv.org.ua/            

Якщо ви маєте запитання ви можете скористатись зворотнім звязком